Acquista i tuoi biglietti
Descrizione dell'evento
"Paloma de parque" és el segon espectacle en solitari de Clara Ingold que versa sobre l'autodestrucció, com a individus i com a societat, codirigit per Josep Orfila. A partir d’anècdotes i vivències personals explicades en clau còmica, Clara Ingold parla dels problemes d'una generació, la seva, que ens impliquen a tots com a societat. “És de la merda des d'on es fa la millor comèdia” i alhora serveix com a instrument de denúncia.
Com ja va fer en el seu espectacle anterior, l'actriu combina monòlegs amb actuacions musicals -compostes per ella mateixa-, tots dos plens d'humor absurd, ironia i autoparòdia en què reflexiona sobre l'autoboicot, les relacions, el cànon estètic, l'ésser dona. ..
Clarament, no t'ho pots perdre.
El nou espectacle de Clara Ingold és celebració i lament, alegria i tristesa, principi i final, comèdia i drama, humor i crítica.
- Edat recomanada: A partir de 16 anys
- Durada: 75 minuts
- Idioma: Castellà
Politica di accesso